close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה כדאי לעשות הדפסה על חולצות עם פונגו?

מערכת שורשו טבת, תשפג30/12/2022

אנשים מדפיסים על חולצות תמונות ומשפטים כאשר מדובר באירוע או מתנה עם מסר למישהו אהוב ובאופן כללי ניתן לומר כי יש עוד המון סיבות למה כדאי להדפיס על חולצות

תגיות:
צילום: אתר הלקוח
הדפסה על חולצות נחשבת כיום לשירות מאוד הכרחי. אנשים מדפיסים על חולצות בית ספר כדי שיהיה מוטבע עליהם סמל בית הספר. אנשים מדפיסים על חולצות תמונות ומשפטים כאשר מדובר באירוע או מתנה עם מסר למישהו אהוב ובאופן כללי ניתן לומר כי יש עוד המון סיבות למה כדאי להדפיס על חולצות. השאלה שהכי נשאלת בעת
צילום: אתר הלקוח
הדפסה של חולצה היא: האם ההדפסה נשארת לאורך זמן. במה זה תלוי? כמובן באיכות! במאמר הבא נסביר למה כדאי לכם לרכוש חולצות מודפסות של פונגו.

1. איכות ההדפסה
פונגו הדפסה על חולצות מספקת שירותי הדפסה באיכות גבוהה מאוד. לחברה מגוון מכונות הדפסה בטכנולוגיות החדישות ביותר המאפשרות הדפסה איכותית ישירות על גבי החולצה. כשהאיכות גבוהה, הדפסה על החולצה נשמרת לזמן ארוך יותר.

2. אפשרות הדפסה על מגוון סוגי בדים וצבעים
בפונגו ניתן להדפיס לא רק על חולצות כותנה, אלא גם על סוגים אחרים של בדים. אחד הבדים הכי פופולאריים כיום להדפסה על חולצות הוא הדריי-פיט ובפונגו מדפיסים גם על סוג הבד הזה.

3. זמינות
הדפסה על חולצות בפונגו מאפשרת לכם זמינות גבוהה מאוד. לחברה ניסיון רב שנים
והזמינות שלהם לכל הזמנה היא מהירה מאוד. החברה עושה משלוחים לכל אזור בארץ ומתחייבת לזמני אספקה נוחים. קבלת ההזמנות מתרחשת באופן מיידי באתר או במקום.

4. אפשרות להזמנה במקום או באופן וירטואלי
חברת פונגו שוכנת בתל אביב ואם אתם נמצאים בסביבה, אתם יכולים לבקר בה ולרכוש חולצות ומוצרים מודפסים, אך אם אתם לא קרובים לחנות, תוכלו לבצע הזמנה ווירטואלית דרך אתר האינטרנט. באתר מערכת הזמנות פשוטה וקלילה שבה תוכלו להכניס את הקובץ המעוצב שלכם ישירות אל פונגו. עם קבלת ההזמנה, הם יחלו בהכנה וישלחו אותה אליכם.

5. הדפסה בכמויות או בודדים
אם יש חברות הדפסה על חולצות שמציעות הדפסה רק בכמויות, בפונגו זה לא כך. בחברת פונגו תוכלו להדפיס גם בבודדים, כמות קטנה של חולצות או כמויות גדולות ואף גדולות מאוד במידת הצורך ולכל מטרה.

6. הדפסה לא רק על חולצות
פונגו מתמחים בהדפסה על חולצות, אך גם על עוד מוצרים. החברה מדפיסה על בגדי תינוקות, כובעים, תיקים, חולצות קפוצ'ון, סינרים, בוקסרים, כירות, שמיכות וכמעט כל טקסטיל שתבקשו הדפסה עליו. אם יש לכם הדפסה שהיא לא על חולצה והיא אינה סטנדרטית, התקשרו להתייעץ והמומחים של פונגו יסייעו לכם ויאמרו האם ניתן לבצע את ההדפסה. ברוב המקרים התשובה תהיה כן.

המאמר באדיבות חנות פונגו הדפסה על חולצות: https://www.pongoshirts.co.il
7. יצירתיות ורעיונות להדפסות
חברת פונגו כבר עוסקת שנים בתחום והיא מכירה היטב את הטרנדים הכי חדשים בענף זה. אם אתם מחפשים משפטים מקוריים להדפסה או רעיונות, המומחים בפונגו בהחלט יוכלו לסייע. הם כבר ראו הכל ויודעים על הטרנדים הכי חדשים.
לסיכום, מדובר על חברה בעלת ניסיון רב שנים המאפשרת לכם לקבל חולצות מודפסות באיכות גבוהה ושירות מעולה. אז אם אתם מחפשים הדפסה כזו, פונגו הם המומחים בתחום.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה